الأربعاء، 20 فبراير 2013

قصتي مع ايمان

قصتي مع ايمان

يوم لا ينسى في منتزه ؟؟؟؟؟ في الثمامه
بصراحه هاذي اول مره ارسل لقروب وما ادري ليه ارسلت قصتي يمكن لاني ماني
قادر استوعبها او ماني مصدق اللي صار لي أو لاني سكران الحين
المهم انا شاب عازب وكنت طالع لمنتزه في الثمامة مع بعض الشباب
وعوايلهم وبعد المغرب بشوي كنا قاعدين على البحيرة انا وبعض الشباب
وحنا قاعدين نسولف انتبهت لوحده في الجهة الثانية من البحيرة تروح وتجي
وكأنها تطالعنا وكانت لابسة عباتها وبرقع .
المهم بعد شوي جتني مكالمة وقمت اتكلم وانا امشي حول البحيرة وطولت
المكالمة وما انتبهت والا وانا ماشي مسافة كبيرة ، والا هاذي البنت قدامي
وانا اسكر التلفون وهي اللي على طول تقوللي توك تنتبه وبعد قاعد تتمشى
وانا هنا قاعده احتريك تجي بسرعة قبل ما ينتبه احد .
انا طبعا ما عرفت ارد لاني ما كنت متوقع اللي صار وقلتلها وانا اتلعثم :
لا و**** بس ونفس الوقت خايف ينتبهون لي الشباب خاصة انهم موب اصدقائي مره
وكلهم من عملاء الشركة وانا عازمهم هم وعوايلهم وقبل ما اكمل جملتي قالت
لي : مهوب وقته عطني رقمك وباتصل عليك كذا بعد نص ساعة وتجيني في
الشاليه رقم ؟؟؟؟ المهم عطيتها الرقم ورجعت وانا افكر وش يبي يقولون
عني الشباب او بسألوني والحمد **** ما احد سألني يمكن ما انتبهوا او
مستحين ، وبعد ما قعدت بشوي جتني مكالمة من واحد ما ابي احاكيه وانا
اللي القاها فرصة واضغط على عدم الرد وارفع التلفون كني اكلم واقعد
اقول شوية كلام ولخبطة المهم في الأخير قلت طيب خلاص نص ساعة وانا عندكم
وبعد ما نزلت الجوال سألوني خير عسى ما شر قلتهلم لا ما فيه شي بس ابغا
استاذنكم ساعة وارجع طبعا ما قالوا شي خاصة وحنا جايين من الظهر وبنقعد
إلى اخر الليل
رحت للسياره ومريت عند الشاليه اللي قالت لي والقاها واقفه عند بابه
وتكلم واحد كبير وتناظرني بطرف عينها من تحت البرقع وبعد ما ركبت
السياره وطلعت برا المنتزه وقفت شوي وهي اللي تكلم وتقول يله تعال
في البداية خفت وبعدين تشجعت ونزلت من السياره ودخلت على رجولي بعد ما
شفت الرجال اللي كانت تكلمه طالع بسيارته من المنتزه ودخلت الين وصلت
الشاليه وانا اتلفت اخاف احد يشوفني من ربعي ويوم وصلت لقيت الباب
مفتوح شوي وانا اللي ادخل واقفل الباب وراي واشوفها واقفه قدامي
وماصدقت في البداية ان اللي واقفه قداني انسانه لأنها بصراحة ما تنوصف
وكانت لابسه جينز اسود ضيق وتي شيرت ازق غامق وادخل وانا اسمي خايف لا
تكون جنيه لانه مهوب معقول ان اللي قدامي انسيه وعمري ما شفت في حياتي
مثلها ولا في جمالها ومستغرب ان وحده مثلها تنقيني
المهم يمكن يوم شافتني واقف ما اتحرك قامت هي قربت مني وهي تبتسم وقالت
نسيت اسألك وش اسمك قلتلها وانا اتلعثم : خالد (طبعا مهوب اسمي
الحقيقي)
قالت : وانا ايمان يا حبيبي وقالتها وهي تقرب مني وتبوسني مع شفايفي
بشويش .
المهم مشت قدامي وقالت تعال جوا ، في هالوقت خفت اني انشليت لاني ما
قدرت اتحرك يوم شفتها تمشي قدامي واشوف جسمها ومكوتها وفخوذهاوشعرها
الطويل اللي واصل إلى نص ظهرها وما دري وشلون وصلت جوا الغرفة وهي اللي
تمسك يدي وتقعدني جنبها وقعدنا نسولف ما دري شوي ولا كثير ولا تسألوني وش
كنا نسولف فيه لأني بصراحه ما اذكر وكل اللي اتذكره يوم قامن وباستني
بشويش على خدي وانا ابوسها مع شفايفها بقوه ونا اضمها لصدري بقوه وهي
تضمني بقوة وبعدين رفعت رجلها اليسار وحطتها بين فخوذي وانا بديت احط
لساني بشويش ورا اذنها اليمين وبعين جوا اذنها وانزل وابوسها مع خدها
وامص شفايفها وبعدين نزلت عند جيدها في نفس الوقت اللي كنت قاعد افسخها
التي شيرت وهي ترفع التي شيرت اللي انا لابسه وتبوسني مع صدري وترفع
راسها وتبوسني مع شفايفي وتمص لساني وامص لسانها وانزل شوي شوي على
رقبتها وبين نهودها واطلع نهدها من تحت السونتيان وارضعه وبطرف لساني
احركه على حلمتها وحوالينها وانتقل من نهد إلى نهد واطلع مره والحس
جيدها ورقبتها ومره امص شفايفها المهم فصخت التي شيرت اللي عليها
وسنتياناتها وفصخت التي شيرت اللي علي وبنطلوني وبدت تبوسني و تلحس
صدري وفي نفس الوقت كانت حاطه يدها الناعمه على فخوذي وتحركها وتطلع
شوي شوي حتى مسكت زبي وكان قايم ويبي ينفجر في يدها وهي اللي ترفع
راسها من على صدري وتبوسني بسرعة بين شفايفي وتقولي وهي تبتسم وعيونها
في حالة غير طبيعية يوووووه ياحبيبي زبك حااااااااااااار مره وما خلتني
لا ارد ولا احكي وعلى طول نزلت وبدت تلحسه بطرف لسانها من فوق وبعدين
تنزل وتلحسه زي الايسكريم من كل جوانبه وتبدا تمص فيه مثل طفل جايع مره
وتو امه ترضعه وحسيت كانها ما عاد تبي تفكه وانا في نفس الوقت حاط يدي
على ظهرها وانزل شوي على مكوتها واحاول ادخل يدي من تحت الجينز ابي
امسك مكوتها وما قدرت لانه كان ضيق مره وما ادري هي حست فيني وانا احاول
ادخل يدي ولا لا
بس تعدلت في قعدتها وفسخت بنطلونها والكلوت وعلى طول بسرعه رجعت تمص
زبي وانا ما كفاني الشعور الغير طبيعي اللي احسه وهي تمص وانهبلت زياده
يوم حطيت يدي على مكوتها وحسيت بنعومة عمري ما شفتها في حياتي خاصة اني
تقريبا كل خميس اسهر مع بنات في المزرعة مع شلتي الخاصة واقابل تقريبا
كل انواع البنات بس عمري ما شفت زي ايمان .
المهم بعد ما مصت لي طلعت شوي شوي وهي تبوسني على بطني وصدري وبعدين مع
شفايفي
بعد كذا نامت على ظهرها وانا فوقها وابوسها مع شفايفها وانزل على صدرها
وامص نهودها وانزل شوي شوي على بطنها وانزل اكثر بين فخوذها وابدا الحس
كسها واسمع صوتها وهو يرتفع شوي شوي وتقول يممممممممه يجنن يا حبيبي
خلالالالالالالالالالالالالالاص ما عاد اقدر يلللللللللللللللللللللله دخله حبيبي
وبعد شوي وانا حاس اني إلى الحين جايع وما شبعت من طعن كسها بس بعد ما
رفعت راسها شوي ومسكتني مع شعري وسحبتني على فوق وبدت تمص شفايفي قامت
نزلت يدها ومسكت زبي وتحطه عند كسها وانا ادخللله شوي شوي ويوم دخلت
نصه تقريبا بسرعه دخلت الباقي مرة وحده وهي اللي تصرخ وتقول يووووووووه
حرررررررررررررررام عليك يجننننننننننن وتمسكني مع شعري وتضمني بقوة
وهي تقول يابن الكلب يجنن يله دخله وطلعه ما عاد اقدر استحمل وانا بديت
ادخله واطلعه شوي شوي وهي تبوسني وتحظني وانا ابوسها وانزل وارضعها مع
نهودها .
بعد شوي قمت وقلت لها انقلبي على بطنك وبعد ما سوت اللي قلت قمت ادخله
وأطلعه في كسها من ورا في البداية بشويش وبعدين بسرعه وهي من الشهوه
تصارخ ااااااااااااااااااااااااه ياحبيبي ارجوك بقوة بعد وحسيت وانا
انيك فيها انها نزلت يوم بدت تقول ااااه بصوت ناعم شوي وتضغط على زبي
جوا كسها ونا يوم حسيت بكذا هديت شوي بس بصراحة ما قدرت والظاهر انها
حست اني قربت انزل وهي اللي تطلعه من كسها وتلفت وانا واقف على ركبي
وتنزل تمص زبي ويوم حست اني قربت انزل طلعته من فمها وحطتها على صدرها
ونزلت بين نهودها
قامت هي نامت على ظهرها وانا فوقها وهي تبوسني وان ابوسها مع شفايفها
وبدينا نسولف ويمكن اذا كنت سكران زي اليوم اتجرأ واكتب لكم ليش نقتني
و وش اللي صار بعد كذا ومنهو الرجال اللي كانت تكلمه وكيف خلته يروح
علشان ادخل انا عندها

هناك 4 تعليقات:

  1. لكل من يبحث عن عمل ويريد التخلص من مشكلة البطالة .. إليك الحل السحري
    وظائف خالية وفرص عمل لجميع التخصصات بكافة الدول العربية للشباب والبنات
    ▼▬▼▬▼▬▼▬▼▬▼▬▼▬▼▬▼▬▼▬▼▬▼▬▼▬▼▬
    وظائف في مصروظائف في الإماراتوظائف في السعوديةوظائف في تونس
    وظائف في قطروظائف في ليبياوظائف في الأردنوظائف في العراق
    وظائف في اليمنوظائف في عمانوظائف في لبنانوظائف في الجزائر
    وظائف في البحرينوظائف في الكويتوظائف في المغربوظائف في سوريا
    وظائف في فلسطينوظائف في السودان
    وظائف خاليةفرص عملموقع توظيفوظائف خاليه
    ▲▬▲▬▲▬▲▬▲▬▲▬▲▬▲▬▲▬▲▬▲▬▲▬▲▬▲▬

    ردحذف
  2. انتي يا مزة .. ياللي بتقرأي .. ايوة انتي ياقمر .. حطي ايدك على كسك العسل و افركي شوية شوية ..ايوة بالزبط .. هو ده الاحساس الي انا عايز احسو .. انا عايز الحس شفايفك و انزل على بزازك الحلوين و ارضع .. هرضع كتييير و فنفس الوقت صوابعي بتلعب مع كسك العسل لغاية ما انزل لساني يتعرف عليه ... هالحس جسمك كلو لغاية ما اوصل لاغلى حاجة عندك كسك يا جميلة شرفك يا مزة .. بس هنا انا حبطل الحس .. لان كسك دة حرام يتلحس .. ده لازم يتاكل اكل .. انا هاكل كسك و تناديلي احط زبي الطويل و اطفي نارك .. بس لااا لسا اوي .. دا انا هعزبك من الأكل .. هدخل لساني جوا كسك و الحس العسل الي بينزل منو ... حئطعك دا انتي وئعتي مع داهية .. و بعدين همسكك زبي ترضعي .. و بعد ما ترضعي انا همشي زبي على كسك .. ما تحلميش ادخلو احنا لسسااا ما بدأناااااش همشي زبي على كسك الحلو و هافضل امشي و اسمع صوتك و انتي تئوليلي ادخلو .. بس لاا انا هرجع لشفايفك الي عملين زي الفراولة و اكلهم و امصمصهم و افرك كسك بايدي و انتي تصرخي عايزاني اطفي نارك لغاية ما احس انك فعلا مش قادرة تتحملي و ساعتها هتشبعي و تحسي بأنوثتك لما يدخل جواكي اوي و يفضل جوة ..ﺑﻌﺼﺮ ﺑﺰﺍﺯﻙ ..ﺑﻤﺺ ﺣﻠﻤﺎﺗﻚ ..ﺑﺤﺴﺲ ﻋﻠﻰ ﺟﺴﻤﻚ.. ﻋﻠﻰ ﻇﻬﺮﻙ ..ﻋﻠﻰ ﺑﻄﻨﻚ.. ﻋﻠﻰ ﻃﻴﺰﻙ.. ﻋﻠﻰ ﻛﺴﻚ.. ﻋﻠﻰ ﻓﺨﺎﺩﻙ.. ﺑﻌﺼﺮﻙ ﻓﻰ ﺣﻀﻨﻰ.. ﺟﺴمك ﺑﻴﺪﻭﺏ ﻓﻰ ﺟﺴمي ..ﺑﻨﻴﻤﻚ ﻋﻠﻰ ﺍﻟﺴﺮﻳﺮ ..ﺑﺮﻓﻊ ﺭﺟﻠﻴﻜﻰ.. ﺑﺪﻋﻚ ﻛﺴﻚ ﻓﻮﻕ ﻭﺗﺤﺖ.. ﺯﺑﻰ ﺑﻔﺘﺢ ﺷﻔﺮﺍﺕ ﻛﺴﻚ.. ﺑﻴﺪﺧﻞ.. ﺑﻴﺪﺧﻞ ﺿﻐﻂ ..ﻛﺴﻚ ﻟﺬﻳﺬ.. ﺑﻴﺪﺧﻞ.. ﺑﻴﺪﺧﻞ.. ﺯﺑﻰ ﻓﺘﺢ ﻛﺴﻚ .. ﻛﺴﻚ ﺑﻴﻨﺰﻑ ﻭﻋﺴﻞ ..ﺑﻘﻴﺘﻰ ﻣﺪﺍﻡ .. ﺯﺑﻲ ﺑﻴﺪﺧﻞ.. ﺑﻴﺪﺧﻞ........ ﺩﺧﻞ ﻛﻠﻪ.. ﺩﺧﻞ ﻛﻠﻪ ﻓﻰ ﻛﺴﻚ ..ﺯﺑﻰ ﺑﻴﻀﺮﺏ ﺟﻮﻩ ﺍﻋﻤﺎﻕ ﻛﺴﻚ.. ﺑﻴﻀﺮﺏ ﺟﻮﻩ ﺭﺣﻤﻚ ﺑﻌﻨﻒ.. ﺑﻴﻀﻐﻂ ﺟﺎﻣﺪ.. ﺯﺑﻰ ﺑﻴﺪﺧﻞ ﻭﻳﻄﻠﻊ ﺑﺴﺮﻋﺔ.. ﺯﺑﻰ ﺑﻴﺪﻋﻚ ﺟﻮﻩ ﻛﺴﻚ.. ﺯﺑﻰ ﺑﻴﻘﻄﻊ ﺟﻮﻩ ﻛﺴﻚ.01151429804

    ردحذف

  3. قصص سكس و صور نيك

    قصص سكس و نيك


    صور سكس و نيك


    افلام سكس


    نيك اختي .... و لا اروع


    قبول اختي سهام في الجامعة /محارم

    الولد الشقى واخته وهى نايمه (احلى سكس )

    عهد و اخيها انس قصة اخ واخته فى بلاد الغربة

    هيثم وريم اختة

    قصة الجناينى وست البيت

    قصة اللص الذي سرق البيت واغتصب المرأه المتزوجه


    ناك حبيبته المتزوجه فوق السطح


    مدام رانيا قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    ناهد معشوقتي...قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد



    زوجة النقاش الفرسه قصص سكس عربى قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    انا ومدام نهى قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد



    مدرستى و زوجها قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    بنت العشرين الفاتنه(قصص سكس عر بى مثيره وممتعه) قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس
    )


    العــذراء قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    جنس بلا قيود (قصص سكس عربى منتهى المتعة) قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد


    عايدة بنت الريف قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    فاتن قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد



    بنت عمي الأرملة قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد

    ردحذف
  4. هام جدا لكل سيدة أو فتاه أيا كانت حالتها الاجتماعية وأياً كان عمرها
    - بتحبى الرومانسية والدلع ؟
    - بتحبى القبلات الحارة اللى توصلك للنشوة ؟
    - بتحبى ممارسة الجنس ؟
    - عندك رغبة شديدة فى ممارسة الجنس وخايفه ؟
    - بتحبى لحس ومص الأعضاء الجنسية بشهوة ؟
    - بتحبى المداعبة المفرطة قبل الجماع ؟
    - بتحبى أنواع معينة من الممارسة ؟
    - بتحبى ممارسة الأوضاع الصعبة والمثيرة ؟
    - بتحبى الممارسة من الشرج أكثر ؟
    - لكِ طلبات معينة فى الممارسة ؟
    - بتحبى الوصول لمرحلة الشبق ؟
    - بتحبى السادية فى ممارسة الجنس ؟
    - عندك طقوس معينة فى الممارسة الجنسية ؟
    - أنت عذراء وعايزه تمارسى الجنس مع الحفاظ على عذريتك ؟
    - عندك مشاكل نفسية أو زوجية بخصوص الجنس ؟
    - عندك مناطق معينة فى جسمك بتهيجك أكثر من أى شىء ؟
    - عايزه تهتمى بأعضائك الجنسية أكثر ن اللازم ؟
    الآن الحل الأمثل والأسهل والأقرب لكل مشاكلك والتواصل الأسرع لإشباع رغباتك فى منتهى السرية والأمان ودون أى مقابل ,علاقة حقيقية ومستقرة ... علاقة صادقة وراقية ... علاقة عاطفية مليئة بالرومانسية تشبع جميع رغباتك دون أدنى إساءة وبكل التقدير والحب والاحترام
    للتواصل /01151429804
    أنتِ بين أيدى متخصص فى صناعة المتعة الحقيقية للنساء
    للمقابلات والممارسات الطبيعية فقط ولا مجال لممارسات الشات

    ردحذف