الاثنين، 28 يناير 2013

ولاول مره اتناك فعلا تحت الماء

عندما تعشق المرأة الرجال تسقط في بحر الملذات والهوى فتنسي كرامتها وعزتها لنفسها وتدوس علي شرفها تحت حذاءها وتمشي متمئله ومائله عن العفه والكرامه .... فهذه الفضائل ل***ان لها عند العشاق وعندما تكون المرأة همها الاكبر هو ارضاء رغباتها وشهواتها وارضاء مابين فخذيها واشباعه بماء الرجال ، مناشده بذلك الحريه اي الحريه المنشوده للمرأة وهي التحلل من كل القيود والتمرد علي العادات والتقاليد
والحريم في هذا الدرب اصناف والوان مثل الاسماك بالوانه واشكاله المتعدده وانا قصدت اكتب كلمة حريم لانها بمعنى حرمه فهي عند العرب حرمه ومحرمه اي محرم ظهورها وكشفها علي كل اجنبي عنها ،، والحريم اصناف وانواع لا اقصد الشكل الخارجي ولكن اقصد الطباع والاثاره عند المرأة وكيف تكون المرأة مقبوله عند الرجل ومعشوقه والكثير يرغبها ويريدها لنفسه دون غيره وقد يوجد لديه من هي اجمل منها بمراحل ولكنها تكون لها جاذبيها لاتقاوم تماما مثل عشق مجموعه من النساء لرجل بعينه وكل واحده تحبه لنفسها دون غيرها وهو مايسمي بمعشوق النساء
وانا واحده من اللواتى يعشقها الرجال كما يمدحنى من يعاشرنى بانى مثيره في كل شي فقد استطيع جذب الرجل الي احضانى فيجد عندى المتعه التى لايجدها عند غيري وكما قلت الحريم تختلف في معاملة الرجال فمنهم من تكون في قمة الجمال ولكنها غير خبيره في امتاع الرجل فالمرأة جذابه بطبعها وقد تكون متوسطة الجمال وتكون في قمة الجاذبيه والاحضان الدافئه
فما بالكم بأمرأة في قمة الجمال والانوثه الطاغيه لها جسد ذو خصر ملفوف وارداف هايجه ناعمه ملتفه ممتلئه عند الافخاذ والارداف ولها صدر ذو بزتين نافرتين تهيج من ينظر اليهما بهما حلمات واقفه منتصبه تثير الناظر اليها ايما اثاره .. اثاره تجعل زبه يقف لجسدها تحية منه لها قد يلوح ويوحي لها بالمتعه الجنسيه المتعجله يبدى لها بأنه يريد ان يخترقها ويخترق ما بين فخذيها ففيه قمة شهوتها ونشوتها ذات وسط ملفوف وهي ايضا ناعمه ورقيقه عاطفيه ورومنسيه حالمه وبسيطه غير متكلفه ولا متعاليه تنظر للرجل وكأنه سيدها وتحترمه كرجل لها ومالكها تعشقه بجنون اذا تقرب منها ووهبها المتعه والراحه

http://im4.gulfup.com/2011-06-22/130871498161.jpg

اعذرونى ان كنت اطلت المقدمه فهي ضروريه ولكنى انا هنا ليست بواعظه ولا كاتبه روائه فقط هي خواطري اسردها للاهميه حتى اكون صادقه مع نفسي فانا مازلت العاشقه عاشقة للمتعه الجنسيه كل همى ارضاء مابين فخذاي بماء من يعشقنى واعشقه وان كان العشق مؤقت عندى مع كل من عشقت واحببت فلم تدوم علاقاتى مع راجل واحد فكنت عاشقه لاكثر من رجل
وحتي لا اطيل عليكم اكتب اجمل ايام حياتى مع الدكتور ... كما ذكرت سابقا تعرفت علي الطبيب عن طريق النت فهو طبيب واما انا فكان لي طبيب الروح والجسد فقد عشت معه لحظات المتعه الحقيقيه عشت اجمل ايام حياتى بين احضانه في ليالي كانت بالف ليله وليله حيث المتعه لانهايه لها متعه متواصله وجميله جدا حسيت بانه راجل بمعنى الكلمه لانه عرف مواطن انوثتى واثارتى من دلع ولعب ومداعبه وبطرق حلوه وممتعه حبيبي جدا بجد كان لطيف معي بكل حب وود عاملنى اجمل معامله يعاملها رجل لانثي لطيفه وجميله وعاشقه
تعرفنا علي الشات كنا نسهر مع بعض كام تو كام مارثنا جنس الهواء الجنس بالمشاهده فقط اشوف زبه المنتصب امامى فازداد اثاره وشهوه واتمنا لو اخرجته من جهاز الكمبيوتر ووضعته في كسي حتى يتشبع من لبنه وهو يشاهد كسي فيتواه ويثار ويطلب منى افعل بعض الحركات المثيره فاكون مطيعه له في جميع طلباته المتعه مقابل المتعه ولا شي اخر فانا استسخف اللواتى يطلبن كروت شحن فمثل هذه النساء ليعرفنا معنى المتعه الحقيقيه فهي مش اكتر من سلعه للبيع وانا لم ولن اكون مثل هذه التافهات الحقيرات انا اختار من يمتعنى وامتعه للمتعه فقط وايضا يسمعنى اجمل عبارات الحب والغزل وانا كمان ادلعه اكتر واخليه مثار اكتر وهو شاب في سنى تقريبا

http://im4.gulfup.com/2011-06-22/130871532011.jpg

حبيته بجد واتعلقت بيه واتفقنا لازم نتقابل وبصراحه كنت محتاجه متعته وحبه طلب منى ياجي عندى ولكن خفت وقلتله انا في بلد صغيره وانت غريب اكيد دخولك شقتى بثير الشبه اتفق حبيبي معي ان كنت اقدر اسافر اي بلد ونتقابل وافقت علي شرم الشيخ وبعد 12 يوم من علاقت النت اتفقنا علي السفر والتقينا بالفغل في شرم الشيخ في الموعد المحدد وكان هو سبقنى بيوم وحجز غرفه في فندق سونستا بيتش وعمل زاى ما اتفقنا باننا نجوز عرفي لمدة الاقامه فقط وبالفعل وجدته مجهز ورقه عرفي بتاريخ سابق طبعا مزوره بشهود زور هي فقط تسمح لنا بالاقامه في غرفه مزدوجه مضاني علي الورقه وطلعنا الغرفه وياله من استقبال حار من حبيبي الدكتور تصنعت في البدايه الكسوف والخجل قالي متتكسفيش انا برضه جوزك وحبيبك قلتله طبعا انت جوزي وحبيبي وعشيقى
سالنى انتى بجد نفسك في علاقه حلوه وتدوم بيننا قلتله طبعا انا فعلا حبيتك وجيت علشان اكون علاقه معك بجد عوزاك اكتر مانت عاوزنى قالي صدقينى هعاملك اجمل معامله قلتله انا ليا طلب قالي انتى تؤمري ياعروستى ياغاليه بجد انسان لطيف جدا قلتله انا نفسي اكون معاك حره وانت تهب لي الحريه وتسبنى اعمل كل حاجه نفسي فيها انا بجد محرومه من الحريه وعلي قيود عوزاك تفكها كلها واوعي انت تكون قيد في حياتى نفسي اتحرر ولو اليومين اللي بنقضيهم مع بعض ومش عاوزاك تغير من تصرفاتى لانى مش خاينه وعمري ما اخون صداقتنا وحبنا
بصلي وسكت وهو يبتسم وقالي بصي لو انتى بتحبي الحريه انا بعشق الحريه اعملي كل حاجه نفسك فيها وانا معاكى قلتله بجد انت حبيبي وروحي قالي هو احنا هنقضيها كلام نفسي ابوسك بقي قلتله ما انت حضنتنى وبوستنى اول ما شوفتنى قالي عاوز ابوس كل حته فيكى قلتله انا تحت امرك بس اسمحلي اخد حمام واغير ملابسي لانى تعبت من السفر الطويل قالي لاء مقدرش اصبر اخدنى في حضنه وبصراحه كنت محتاجه الحضن ده اوى سيبت نفسي بين احضانه يقبل جبينى وشفايفي وخدودى ورقبتى ويحرك شفايفه بالقرب من خدودى وتنفس نفس عميق وانا ايضا انفاسي متلاحقه ذاد من شبقي ولوعتى للمتعه وهو يعاملنى بالحنان وملامسه لطيفه بصوابعه علي خدودى ودقنى ويرتشف القبلات الناعمه في جميع مناطق وجهي شعرت براحه جميله كنت خايفه من المغامره الجديده وخايفه منه لكنى ارتحت بين احضانه واطمانيت جدا له كنت لابسه بنطلون تركى ابيض كلاسك وقميص مكشكش عند الرقبه والصدر والاكمام قالي الطقم اللي لبساه يجنن انتى حلوه اوى قلتله جايبه اللي يبسطك اكتر قالي ايه قلتله مجموعة ملابس داخليه تجنن وكمان ميوهات روعه بكينى بقصات مختلفه منه الفتله والفراشه والاصق ولا انت مش ناوى نروح البحر قالي ازاى لازم طبعا نتمتع بكل لحظه
نزل بيده علي قميصي فتح الزراير وحط يده علي بزتى الشمال من خارج السنتيان ودخل يده من الداخل يفرك الحلمه خلانى اتنهد واستمتع اكتر وشفايفه تباشر البوس في وجهي يحرك شفايفه علي كل وجهي وانفاسي تكاد تخترق وجهه قلعنى القميص ونزل بيده علي كسي من خارج البنطلون زادت اهاتى وشبقي وهو يحرك انامله علي كسي ومستمر في البوس لم اشعر وماء كسي بداء في التدفق حل بنطلوني وشده لتحت وراكى ونزل يقبل كسي زادت توهاتى واهاتى قلع هو جميع ملابسه وقلعت انا ليجدنى امامه بالكلت والسنتيان نظر الي جسدى وهو غير مصدق بانى امامه عاريه نمنا علي السرير وبدا ممارست المداعبه والبوس وكنا في غاية الشوق لذلك شد كلتي بسرعه ووضع زبره علي حواف كسي ليجد طريقه متيسر في الادخال دخل زبره بكل لذه وانا في عالم اخر من المتعه واللذه احيانا ادخال الزب يسبب الم بسيط ولكن لو استمتعت المرأة بالمداعبه قبل الادخال لاتشعر باي الم بالعكس لاتشعر الا بالمتعه واللذه الحلوه كنت ساعتها فعلا اشعر بقمة المتعه والنشوه ارتعش جسدى وهو يقذف احلا متعه وعسل في رحمى ارتعش جسد حبيبي وهو يحتضنى بقوه وانا ايضا احتضنه بقوه شعرت وكأن عظمي بيتكسر من الاحضان ولكن هي الشهوه الطاغيه وبعد مافرغنا من المتعه والشهوه نظر اليا وقالي انتى ست اوى بجد انتى اجمل واعظم ست قلتله وانت احسن راجل واعظم راجل بجد انت راجل اوى

http://im4.gulfup.com/2011-06-22/1308715578381.jpg


http://im4.gulfup.com/2011-06-22/1308715740811.jpg
استمر حبيبي في امتاع جسدى بجسده وبعد ما اخذت حمام وهو كمان مارثنا احلا جنس وطلب العشاء في الغرفه وطلب حبيبي علب البيره حسب طلبي لانى بحب البيره فقط مع العشاء اكلنا واشربنا وكملنا سهرتنا باحلا لذه الجنس الممتع ومن تعب السفر نمنا في احضان بعض حتى تانى يوم الضهر وكنا متفقين علي اننا في شهر عسل عريس وعروسه نخرج كل يوم في احدي القري السياحيه والبيسيم والبحر طبعا اهم حاجه في الخمسة الايام رحنا قرية كنابش وقرية سنافير طبعا بعاد عن بعض لكن مفيش مشكله هي اجازة متعه فلازم نقضيها صح ونعيش المتعه والحريه ومعلوم طبعا في القري دى لازم اكون بالبكينى فقط وهي دى الحريه اللي انا بحلم اعيشها دايما
http://im4.gulfup.com/2011-06-22/1308715944221.jpghttp://im4.gulfup.com/2011-06-22/1308715944152.jpghttp://im4.gulfup.com/2011-06-22/130871594573.jpghttp://im4.gulfup.com/2011-06-22/130871594554.jpghttp://im4.gulfup.com/2011-06-22/1308716710841.jpghttp://im4.gulfup.com/2011-06-22/1308716710403.jpg

في اليوم التلي واحنا في اجمل قريه سياحيه حيث الحريه والمتعه كنت البس مايوه يبرز منه كسي لايخبي الا شفرات كسي وكل طيزى عاري مع انى طيزى بارزه اوى وكبيره شويه لكن شكلها حلو اوى وانا عاوزه اكون كده واحنا في البحر طبعا بكل حريه من لعب وهزار ودعك ولعب في طيزى وبزازى وكسي ولاول مره اتناك فعلا تحت الماء ونيك الماء ده لذيذ بشكل بس بسبب بعض الالتهبات البسيطه هو طبيبي طبعا وعرف يعالج الحكايه دى بالبراهم المطلوبه ورجعنا اخر النهار كنا العبنا وعشنا يوم ولا في الاحلام كملنا سهرتنا بالليل في احلا دسكو وكنت لابسه طقم بنطلون نص قدم ويدوب غطاء الصدر اللي يكشف كل بطنى فكنت شبه عاريه رقصنا واشربنا واسهرنا وكنا نمارس احلا مداعبه واحنا بنرقص وزبه يلامس كسي ويبوسنى بشهوه ولما حسينا بالتعب طلعنا الغرفه وكملنا الحب والمتعه وطلب ارقص رقصت بقميص نوم اسود شفاف
http://im4.gulfup.com/2011-06-22/1308716475381.jpghttp://im4.gulfup.com/2011-06-22/1308716475702.jpg

وعلي السرير ايضا وناكنى احلا نيكه حسيت بزبره يخترق جدران وشفرات كسي فتصرخ روحي من الفرحه والمتعه واللذه ارتعش جسدى وانا انزل شهوتى وهو يقذف منيه ولبنه الساخن داخل كسي فيختلط لبنه بلبنى ويواصل هو دعك زبره في كسي المشتعل نار فيذدنى متعه ولذه وانزل شهوتى اكتر من مره ويواصل حبيبي في متعتى بلحس كسي ومص بزري والدعك علي طيزى وتقبيل اردافي ويدخل لسانه داخل خرم طيزى ويعض طيزى ويتحول الي بزازى لينهال عليهما عض وتقبيل ومص حلماتى بمتعه ملهاش حدود وننام في احضان بعض نستيقظ احيانا فنكمل حبنا وعشقنا بالمداعبه والتقبيل وعمل احلى زبر في الذ كس زبر حبيبي وكسي الغالي ونكمل نوم حتى تانى يوم او تالت يوم وبرضه نقضي باقي اليوم علي البسيم بمايوه اخر اشد اثاره من اللي قبله وينام حبيبي بجواري حيث الحريه والتحرر الكامل يضع يده حول ظهري ويتحسس جسدى ونحن نهزر ونضحك ونلعب وننزل الحمام ونمارس الحب في الماء ايضاء بكل الحب في ليله الحب الهنيه حيث قمة المتعه واللذه
قضية خمسة ايام هي من اجمل ايام حياتى توقف الزمن فيها فلم نشعر كيف انقضت بسرعه تعرفوا اتنكنا من بعض كام مره انا مش بعد لان النيك متعه ناكني 26مره في خمسة ايام انا عشت كل نيكه فيهم وكانها متعه اخره لاتساويه كل متع الدنيا بجد الدنيا كلها نيكه حلوه من راجل حلو في ست احلا دى حلاوت الدنيا زبر وكس او كاس وسجاره وانا كسي هو كل حياتى اتمنا اعيش عمري كله كده ولكن كيف لي ذلك لان التكلفه غاليه جدا في القري السياحيه وكان سعيد جدا بقضاء امتع الاوقات في احضان العشق الغرام
تكررت لقاءتنا في شرم ثلاث مرات علي فترات متقاربه اشعر بانى اطلت لذلك لا استطيع كتابت وتفاصيل كل اللي حصل في القاءت الاخره ولكم ان تتخيلو مدى متعتى في هذه الايام الممتعه ولما شعرت بانى كلفة حبيبي الكثير اعتذرت اسافر معاه مره اخره لانه كان يشكى لي بانى فلسته علي الاخر ولكنه كان مبسوط جدا بما فعلنا وبما تمتعنا وهو حتى اليوم يطلبنى للسفر وبصراحه انا قررت ابعد شويه او ان ياخذ لي شقه في مكان مناسب نستطيع عودت علاقتنا لكنه هو مطنش وكانه شبع منى فاجده يختلق الاعذار وهكذا هو الرجل اذا شبع من المرأة مع انى من لذين يعشقون فقط للعشق والحب واعطي بلا حدود
http://im4.gulfup.com/2011-06-22/1308717192891.jpg

هناك تعليقان (2):

  1. اى واحدة عايزة تتناك بجد وتستمتع حقيقى او سكس فون تكلمنى وبسرية تامة تامة تكلمنى 01286176052 عماد الاسكندرانى للستات بس .....

    ردحذف

  2. قصص سكس و صور نيك

    قصص سكس و نيك


    صور سكس و نيك


    افلام سكس


    نيك اختي .... و لا اروع


    قبول اختي سهام في الجامعة /محارم

    الولد الشقى واخته وهى نايمه (احلى سكس )

    عهد و اخيها انس قصة اخ واخته فى بلاد الغربة

    هيثم وريم اختة

    قصة الجناينى وست البيت

    قصة اللص الذي سرق البيت واغتصب المرأه المتزوجه


    ناك حبيبته المتزوجه فوق السطح


    مدام رانيا قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    ناهد معشوقتي...قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد



    زوجة النقاش الفرسه قصص سكس عربى قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    انا ومدام نهى قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد



    مدرستى و زوجها قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    بنت العشرين الفاتنه(قصص سكس عر بى مثيره وممتعه) قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس
    )


    العــذراء قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    جنس بلا قيود (قصص سكس عربى منتهى المتعة) قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد


    عايدة بنت الريف قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    فاتن قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد



    بنت عمي الأرملة قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد

    ردحذف