الاثنين، 28 يناير 2013

منتديات نسوانجي > القسم العام > وخلاص دخلين علي السرير نعمل واحد (قصص سكس عربى منتهى اللذة والمتعة )!!!!!!!!!!@@!!!!!!!!!!!

وسقطت ايمان في بحر العسل بحر العشق والمتع واللذات استجابت ايمان مره اخره لمتعة جسدها ومطلبها للحريه والمتعه الجسديه تلوث جسد ايمان بالخطايا والعشق المحرم مرات عديده في حياتها وهي بنت الارياف فمثل هذه العلاقات عار لعائلتها واهلها ولكنها ايمان المتمرده علي العرف والتقاليد وهي في نفس الوقت حريصه علي عدم كشف اسرارها فاسرار البنات خطيره لو كشفت لدمرت احسن عائله ولايدعي احد بأن البنت التى تربت في اسره معروفه وملتزمه ليست لها خطايه فهي بنت لها شهوتها ورغباتها وعلاقاتها مع الجنس الاخر ومنهن من لها مغمرات خطيره
فانا لا اعشق غير الحب والجنس ولكنى اعرف بنات وكلام حقيقي مش كدب اعرف بنات عائلات مثلي واكثر منى وهن معظمهن صديقاتى كانن يسقطن سقوط مدوي ومفجر للسمعه فقد اعرف صديقه من عائله كبيره كانت متزوجه من رجل محترم من عائله هو ايضا من الارياف ولكنها سقطت في الحب وصاحبت وهي متزوجه وكانت تختلق الحجج للخروج لمقابلة صديقها وعمل علاقه معه حتى علم زوجها واخذ اهلها وذهب الي بيت عشيق زوجته فوجدها عنده عاريه علي سرير النوم وهي سكرانه فطلقها في لحظتها وكانت فضيحتها مدويه
ولكنى ابدا لم ولن اخون زوجي السابق ولا زوجي الثانى ولا حتى اي من اصدقائي فانا ليست بخائنه مثل غيري ولكن علاقتى ايضا تورث العار لو كشفت للمجتمع ولكنى ايضا كدت ان انفضح اكتر من مره ولكن ربي سترنى كثيرا ولكن دوام الحال من المحال فقد كنت اشعر بعد ذلك بالكلام علي من بعض المقربين لي بانى سمعتى تترددها الالسنه بسوء فلم ابالي بكلام الناس وتماديت في علاقات اخرى كادت تدمر حياتى واهلي لاتعرف المرأة او الشاب هذه الاعراف والتقاليد الطيبه حتى يقعوا في الرزيله وبعدها يشعر بما وقع من اخطاء وخطايا
فمازلت علي طبعي اطلب المتعه واشتاق لها بشده وفعلتها بعد طلاقي من زوجي الثانى اكثر من مره ولكن بتحفظ وخوف وحرص شديد جدا
المهم حتى لا اطيل في سرد احزانى وجروحي العميقه اكمل الان قصتى مع المتعه والجنس مع امتع والذ واحن قلب عرفته في حياتى حبيبي الغالي الي الان يوسف حبيبي
خرجت مع حبيبي في سهره حلوه كنت فرحانه جدا بالحريه التى وصلت اليها في الاسكندريه فهذه المتعه والحريه ما كنت احلم بها طول عمري واليوم تحقق لي ما اردت ولو لكام يوم واعود بعدها لحياتى الروتينيه العاديه الممله
خرجت انا ويوسف الي الشارع شبه عاريه بل اشعر بانى عاريه تماما وانا مش متعوده اخرج كده بالعكس ملابسى في كامل الاحتشام ولكن هي الحريه التى ملكتها ولو لايام قليله

سهرنا احلا سهره اتعشينا ورقصنا وهزرنا وضحكنا كتير وعملنا كل حاجه بحريه جدا والغريب لم يتعرض اي احد لي ولو بكلمه بستثناء بعض النظرات المفترسه لجسدى المرمري الابيض المثير ونهودى المرتفعه واردافي الهائجه
يوسف حبيبي لذيذ اوى اخدنى في مكان اول مره اروحه وهو مسرح وكبريه ....... رقصنى وقت طويل رقصنا اربع رقصات مختلفه رغم انى مش متعوده غير الرقص البلدى بس واضواء الكبريه هاديه جدا يستطيع كل اتنين عشاق فعل اي شي واثناء الرقص كان يضع اديه الاتنين علي اردافي ويعصرهم احيانا وانا واديا ملفوفين علي كتافه ابوسه كل شويه ويبوسنى وكان كل شويه يحط زبره علي كسي من بره الهدوم طبعا جبت شهوتى اكتر من مره وكنت دايبه خالص وبعد ما خلصنا شربنا مشروب غريب شويه رغم انى عمري ما شربت الا نادر كتجربه فقط متحملتش النوع اللي جابه لكن هو بالهنا والشفه شرب كتير خرجنا حوالي الساعه اتنين ونص بعد منتصف الليل ركبنا العربيه ورجعنا الشقه واحنا في الطريق اخد ايدى وطلع زبه من البنطلون وفضلت ماسكه زبه طول الطريق العب فيه
ويدوب دخلنا الشقه كنت متهيجه علي الاخر حضنته وفضلت ابوسه في كل حته دخلنا علي السرير ونمنى في حضن بعض زوبره منتفخ علي اخره دخله فيا بكل حب ومتعه هو شبه سكران وانا سكرانه من المتعه وناكني باحلا متعه احلا نيكه

كانت سهره حلوه ومتعه حلوه وختمناها بنيكه حلوه ونمنى في حضن بعض لتانى يوم الضهر صحينا الضهر فطرنا وشربنا العصير والشاي وطلبت من حبيبي نروح البحر مش ممكن اجي سكندريه من غير بحر بالفعل نزلنا وفي الطريق اشترينا ميوهات ورحنا العجمى لكن البلاج كان زحمه جدا وقبل البلاج في الجناين خلعت بنطلونى وهو وقف يخبينى ولبست المايوه ولبست بنطلونى بسرعه وكمان السنتيان نزلت القميص لتحت ورحنا البحر وافضلنا في البحر للغروب

عملنا في الماء حجات حلوه رغم الازدحام من الناس حولينا لكن كل واحد في حاله واحنا في حال متعتنا مستمرين من دلع وبوس ولعب تحت الماء في كسي وانا ماسكه زبره وحاول ينكنى نيكه كامله تحت الماء لكن معرفناش بسبب الناس حولينا
فضلنا نلعب ونهزر في الماء يشلنى ويهبدنى وانا اشيله واهبده لانى انا اجمد منه في الجسم وهو جسمه رياضي ومنسق وجميل اوى وكله نشاط ومتعه وانا نشيطه في الجنس والحب جدا اموت بجد واتناك كل ساعه بجد كل شويه امسك زبره واحاول ادخله في كسي ونلاقي حد يقترب مننا فنبعد عن بعض وحاولنا اكتر من مره نتناك تحت الماء ومعرفناش علشان كده عوضتا كل النيك في الليله التالته وكانت امتع ليله لن انساها ابدا ليله كلها متعه ولذه بعد ما استحمينا في الدش اللي في البلاج ونزلنا الملح البحر ولبسنا ملابسنا في العربيه ورجعنا الي شقتنا بعد ما عدينا علي مطعم اشترينا وجبت سمك واستكوزه للعشاء واحنا رجعين البواب طلب من يوسف فلوس الشقه لاننا كنا دفعين يومين بس ودفعله كمان اجرة يومين 250 ج وبعد مادخلنا شقتنا البواب كان لازم ينكد علينا حضر الشقه وخبط علي الباب وكنا حضنين بعض وانا بالعب في زبره وهو بيلعب في كسي وخلاص دخلين علي السرير نعمل واحد قبل العشاء المهم فتح الباب وانا دخلت غرفة النوم وطلب منه طلب غريب انو لازم يجيب عقد زواج لان البوليس ممكن تحصل مشكله المهم قالو مش معي البواب قال هسيبكم الليله والصبح تسيبوا الشقه ومشي وكملنا سهرتنا قلتله ولا يهمك يا حبيبي بكره نشوف شقه غيرها المهم
نمنا في حضن بعض
وعمل معي حاجه حلوه جدا بعشقها موت نزل بين وراكى وقلعنى الكلوت ونزل مص في كسي وشفراته الملتهبه ويمص بظري بشهوه ناااار ودى اكتر حاجه بتثيرنى اوى ياريته يفضل يعمل فيا كده طول الليل ولسانه في كسي بيحركه في كل انحاء وحواف كسي وده بيثيرنى اكتر واكتر وكل كسي ما ينزل افرزات لحسها بالسانه ويذيد من رطوبة كسي وهيجانه ويجنن شهوتى ومتعتى للاخر ساب كسي ونزل علي طيزي عض ومص وبوس ودعك وادالي زبره امصه والحسه وقرب زبره من حواف كسي وكل ما حاول يدخله يبعده ويذيد من ناري وعشقي وانا احاول امسك زبره بيدى وادخله
واحاول استعطفه ينكنى ويخلصنى من عذابي للمتعه يبعده تانى ويعذبنى اكتر استحلفته يدخله وينكنى نكنى يا حبيبي نكنى بقي نكنى ارجوك نكنى مش قادره حرام عليك
واخيرا نجحت امسك زبره بيدى وادخله في كسي وضغط علي ضهره لغاية ما دخله وفضل يهبد فيا ايلاج واخراج حتى جاب كل شهوته وانا تحته اصرخ واتوه واتلذذ واتمتع يااااه من دي متعه وعسل احلا متعه نفسي اعيشه العمر كله متحرمش منك ياحبيبي ابدابحبك ياغالي بحبك بعشقك زبرك احلا من العسل ياروحي انتى .... ياحببتى بعشقك بموت فيكى انتى روعه انتى لذيذه سمعنى احلا حب وعشق ومتعنى باحلا زب ونيك بعد ما خلاصنا نيكه حلوه ولذيذه قمنا وتعشينا وكنا طول الوقت نهزر ونضحك ونلعب مع بعض دخلت الحمام وهو عمل الشاي خرجت من الحمام بعد ما اخدت دش سخن ملفوفه بالفوطه وقعدت مع حبيبي شربنا الشاي ودخل هو اخد حمام هزرنا شويه وفضل يجري خلفي في الشقه قلتله لو حصلتنى نكني مسكنى ولفنى بيدايه ونيمنى علي الارض وبدا لحظات متعه حلوه مداعبه وبوس ونتقلب علي بعض لفتره طويله سكرني من المتعه قمت وجريت علي غرفة النوم وارتميت علي السرير ارتمه عليا وفضل يقبلنى من رجلي لوراكى لكسي وبطنى وبزازى وفضل يمص شفايفي بكل حب وغرام نيمنى علي بطنى والتهم طيزى يداعب بين فلقتيه بيده ويبوس ويعض طيزى ويولع في جسمى نار ونار وحب وغرام بجد هو ده العسل انا عروسه وهو عريسي كل الحريه كل المتع كل العسل ياه من المتعه وحلوتها ياريت متحرمش منها خالص اموت انا في كده بجد انا عاشقه وحبوبه احب اوى واخلص في حبي بكل صدقي لليدينى هو حبه وميحرمنيش من حنانه ومتعته
علشان مطولش لانها ليله روعه ومش هقدر اوصفها ليله بالف ليله وليله ليله بالعمر كله من ليالي الحب والمتعه والغرام تمعنا ببعض للصبح احلا خمس مرات نيك متواصل حتى الصباح شعرنا بالأجهاد واخيرا دخلنا الحمام ناخد دش وننام شعر حبيبي بالم وحرقان في زبه قلتله وانا كمان حاسه بحرقان في كسي متخافش ياحبيبي ده من كتر ما مرسنا الجنس الليله
نمنا في حضن بعض زاى العروسين ونمنا لاخر النهار نزل حبيبي لبواب واعطاه 50ج له هو حتي يسبنا نقعد في الشقه الراجل قال انا هسيبكم علي مسوليتى وربنا يستر باليل مقدرناش نخرج للسهر
حبيبي نزل يجيب عشاء وطلبات لنا لكن بصي ليا وقلي انا ياحببتى اسف فلوسه خلصت وكان معاه تلات الاف جنيه خلصم وقلتله ولا يهمك ياحبيبي انا معي فلوس طلعت 500ج من شنطتي وادتهمله بطبع رفض في البدايه وقالي ازاى يعنى انا جايبك علشان اصرف عليكى ولا اخد منك قلتله مفيش فرق يا حبيبي انا وانت واحد هو انا مش مراتك ياحبيبي قلي انتى اغلي انسانه في حياتى انتى مراتي وحببتى وعشقتى وحضنى بشوق وحب قلتله انت راجل اوى يايوسف وجدع جدا قالي وانتى اجدع ست اشوفها في حياتى يا ايمان ياغاليه لايمكن يا منمن افرط فيكى ابدا ولازم يامنمن نجوز قولتله ياريت ياحبيبي
قالي حاجه غريبه احنا مش وخدين بالنا منها !!!!! قلتله ايه هي قالي خايف يحصلك حمل ضحكت وقتله خايف ليه انت مش عاوزنى احمل منك قالي ياريت تحملي علي الاقل اضمن اجوزك قلتله ياريت يا يوسف بجد نفسي احمل منك واخلف منك انت احل اب لابنى او بنتى لو خلفت منك بجد نفسي اوي وحضنته وانا بين فرحي واشجانى وهو حضنى جامد وفضل يطبطب علي ويمسح بيده علي خدى ويداعب خصلات شعري بحنيه اوى ويبوسنى في خدي
قلتله متخفش ياحبيبي الفلوس كتيره انا معي فيزا كارت تاخدها وتسحب الفلوس اللي تكفينا قالي لا طبعا مينفعش اضيع فلوسك يامنمن مينفعش والفلوس اللي اخدتها منك هردهالك وطبعا كان بيتكلم جد ومتاثر لانه فلوسه خلصت حاولت امزح معه واخرجه من الزعل وقلتله كسم الفلوس لو مش هنتمتع بيها قالي كسم الفلوس فعلا المتعه معاكى تساوى الدنيا واللي فيها قلتلو ايوي كده طنش واضرب الدنيا بالجزمه وتعالي نعيش احلا حب ومتعه وانسي اي حاجه غير حبنا وبس
نزل حبيبي وجاب كل طلباتنا ورجع وعشنا احلا ليله حلوه رابعه والصبح الساعه عشره رجع البواب لحكايته البايخه وطلب نترك الشقه قلتله خلاص ياحبيبي يلا بينا نمشي واكيد هيكون لينا لقاء قريب قالي مش هاين عليا اسيبك انا خلاص عشقتك يا ايمى قلتله وانا بجد عشقتك
نزلنا بعد الضهر حجزلي في القطار وبالفعل فضلنا باقي اليوم مع بعض وسافرت انا واستودعني حبيبي في محطة القطار وكنا علي اتصال دايم ببعض لمدة 15 يوم الي انا اختلقت فكره وسافرت الغردقه واتصلت بحبيبي ياجيلي في الغردقه لقضاء يوم متع جديد وفي الغردقه مفيش مشاكل معي مفتاح شقة الشركه وقضاء اي وقت بدون مشاكل وبالفعل جاي حبيبي!!!!!!!!!!!!!!!!!!

هناك 4 تعليقات:


  1. قصص سكس و صور نيك

    قصص سكس و نيك


    صور سكس و نيك


    افلام سكس


    نيك اختي .... و لا اروع


    قبول اختي سهام في الجامعة /محارم

    الولد الشقى واخته وهى نايمه (احلى سكس )

    عهد و اخيها انس قصة اخ واخته فى بلاد الغربة

    هيثم وريم اختة

    قصة الجناينى وست البيت

    قصة اللص الذي سرق البيت واغتصب المرأه المتزوجه


    ناك حبيبته المتزوجه فوق السطح


    مدام رانيا قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    ناهد معشوقتي...قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد



    زوجة النقاش الفرسه قصص سكس عربى قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    انا ومدام نهى قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد



    مدرستى و زوجها قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    بنت العشرين الفاتنه(قصص سكس عر بى مثيره وممتعه) قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس
    )


    العــذراء قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    جنس بلا قيود (قصص سكس عربى منتهى المتعة) قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد


    عايدة بنت الريف قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد


    فاتن قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد



    بنت عمي الأرملة قصص سكس عربي قصص سكس و نيك قصص سكس عربي جامد قصص سكس نيك جديد

    ردحذف
  2. ممكن قروب واتساب قصص سكسية جنسية

    ردحذف